måndag 14 november 2011

Ny vecka, nya möjligheter!

Jaha då har en ny vecka börjat och idag ska jag träffa Andrine för att intervjua några pedagoger. Det är både spännande och skrämmande på samma gång. Jag har ju aldrig träffat dem först och sen vet man ju aldrig vad man får för svar. Hur vi kommer få bearbeta dessa svar och hur vi får in dem i vår uppsats. Men det är spännande och nu är det inte så långt tid kvar tills jag måste dra :D

För övrigt så funderar jag på vad fasen jag ska ge mina släktingar i julklapp. För hur mycket man än inte vill tänka på hur snabbt julen närmar sig så gör den ju faktiskt det. Och jag måste medge att jag faktiskt köpt en present till lilleman redan och det känns jätte duktigt haha. Jag har även hittat en jätte roliga sida där jag själv önskar mig en massa saker och den sidan hittar ni här!!

Ett exempel på något jag önskar mig är det här. Och det här!! Super roliga grejer och en del riktigt smarta! Vantarna som jag länkat till fungerar verkligen! Har redan testat ett par och de är magiska! No more cold hands when on the phone!!! Har ni några roliga tips på saker man kan ge sina släktingar så här av er!!

Nä, nu ska jag snart dra och måste fixa lite här hemma först! Så ha det bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar