lördag 26 november 2011

Julklappsjakt och mys med Lucas!!

Idag har jag och Lucas "gjort stan". Vi var på ÖB och leta upp alla de roliga leksakerna som Lucas ville ha och en bok. Det blev fyra julklappar till Lucas, en kokbok till mig och en liten jul dekoration i form av en söt ängel. När vi sedan kom tillbaka åt detta håll så passa vi på att gunga på gården!


 Här har vi julklapparna! Just nu i Tomtens julklappspåse ligger det 8 inslagna packet! Alla har ju jag fixat så klart, då jag tycker det är så kul med jul och julklappar!!
 Denna kokbok köpte jag. Kunde bara inte låta bli!!
När vi kom innanför dörrarna sen försökte jag få i Lucas lite mat, men han nästan storvägrade! Han drack lite mjölk iaf och det var ju bra det iaf. Sen gick vi och la oss i sängen för det var dags för honom att nanna. Tog ca 3 minuter innan han somna så var ganska enkelt. Sen gick jag upp och packa in alla paket jag köpt under dagen (som ni ser på bilden ovan). När Lucas kom upp mös vi och busa massor. Vi kolla även på Dumbo och Lucas verka gilla början iaf. Sen blev vi lite trötta och gjorde annat under tiden och sen såg vi slutet.
När Charlie sedan kom hem åt vi faktiskt skräp mat från Max. Båda var trötta och slitna så vi orka inte annat.  Nu har mina pojkar gått och lagt sig och jag ska faktiskt joina dem för jag är så trött idag. Imorgon får vi dessutom besök av min kusin Hamilton och hans föräldrar för lite försenad födelsedagsfika för Lucas. Mysigt.

Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar