tisdag 8 november 2011

Granit, rum fix & plugget

Var här om dagen inne på Granits hemsida och kollade. De har alltid så fina saker där inne som inspirerar en! Så nu tänkte jag att jag skulle bjuda med mig lite utav det JAG gillar bäst i deras sortiment just nu. Hoppas ni kan bli lika inspirerade som jag:

Källa: Granit

Mycket av det dem har tycker jag är inredning och smart förvaring, samt kökstillbehör. Det är i alla fall det som är roligast att titta på där inne. Sen tycker jag är när man sitter och tittar på en affärs hemsida så ser man så mycket som man inte sett tidigare. Jag blev tex väldigt inspirerad av att köpa Stjärna frost (som ni ser ovan) som adventsstjärna istället för en vanlig tråkig version som alla har. Det roligaste hade ju så klart varit om man lyckats göra en egen, men riktigt så långt har jag inte kommit än. Nöjer mig med denna så länge.

I övrigt så är jag och Andrine nu igång med vår C-uppsats. Det är nu det verkligen gäller och redan till vecka 50 ska vi vara klara! Så det är bara att tuta och köra. Har även ändrat om lite i badrummet som ni kanske sett i tidigare inlägg och blev väldigt nöjd. En helt ny känsla av att gå in där nu och det är mycket ljusare. Saknar dock lite förvaring där inne känner jag men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga då utrymmet är så litet och eftersom vi antagligen inte kommer bo här så länge till så känns det inte lönt att ändra om alldeles för mycket heller. Nä, vi får se hur det blir det där. Har fått min andra svarta hylla till vardagsrummet nu så den ska snart sättas ihop. Sen är det bara dörrar som saknas till dem och även såna saker som håller fast hyllan in mot väggen så inte Lucas drar å har sig så de ramlar över honom. För det vill vi ju verkligen inte.

Nä, ni får ha de bra så hörs vi. Ciao Bella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar