fredag 25 november 2011

Julklappar!

Som många av er kanske redan hunnit långt med så börjar det ju bli dags att inhandla julklappar nu. Jag har ännu fixat några julklappar till mina föräldrar och väntar på att få hem några som jag beställt till pappa, men känner ändå att jag är långt ifrån klar. Jag har en julklapp till Charlie och precis beställt en julklapp till lilleman. Så ännu är där många klappar som väntar på att bli köpta. Till Lucas beställde jag idag en bilbana! Jag tyckte det var den perfekta julklappen i år eftersom han blivit så galen i bilar här hemma så nu fick det bli en fin liten bilbana, där bilarna kör runt och den hade dessutom en helikopter på toppen som skulle "bevaka" bilarna när de körde runt! Riktigt tufft och billig var den också. Så den tror jag han kommer bli glad för. De övriga julklapparna jag redan köpt kan jag ju inte avslöja här, men de kommer säkert bli nöjda för sina också! Mamma tror jag iaf kommer älska sina!! 

Hur går det för er? Lyckats handla hem några än eller ni är lika kassa som jag? Har ni tips på bra julklappar till de olika familjemedlemmarna så får ni gärna säga till. Min man har en del hobbys som han är inne på nu så får väl se om man kan bidra till det!! Nä, nu ska jag snart iväg till min second hand affär och kolla in veckans fynd tillsammans med Magda, Aneek och Tino. Charlie har ännu inte svarat på om han skulle hänga med, men vi får väl se :D 

Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar