tisdag 15 november 2011

Min dag :D


Idag har jag och Charlie haft mysig frukost tillsammans medan vi kollat på Days of our lives som Charlie fastnat för haha. Serien i sig är väl inte så jäkla bra men ändå måste vi se den. Ja, vad är det för fel på oss?!! Efter det så satt jag med en av min och Andrines intervjuer från igår och skrev ner exakt vad som sades. Då vi spelade in det,

via mobil, hade vi inte gjort det så hade vi förlorat två hela intervjuer eftersom inspelaren från skolan inte fungera!! Skit irriterande men vi fick med dem iaf. Dock inte världens bästa kvalitet tyvärr! Men det fungera. Vissa ord man missat men så länge man får helheten av det så är det ju lyckat.

Sen var jag och hämtade Lucas på dagis. Lyckades så klart att ta cykeln ner dit när Charlie lämnat honom med vagn. Så jag fick gå hem med vagn i ena handen och cykel i andra. Som tur var gick det lätt och när vi kom hem så kom Charlie ner och hjälpte mig in med cykeln. Riktig gentleman hehe. När vi kom in så blev det mys, bus och mellis som vanligt. Jag passade även på att plantera några växter jag köpt här om dagen på b
alkongen och det blev jätte fint tycker jag. Växterna liknar nästan som små julgranar så dem passar ju bra nu till julen. Det är alltid mysigt att ha lite växtligheter även på balkongen.

Så här ser dem ut och jag har fyra stycken :D

Till middag blev det sedan pastagratäng och vid sex tiden så lämnade Charlie oss för han skulle på sin "game night". Så efter det så har jag och Lucas myst framför tv:n och kollat film tills han somnade i min famn vid nio. Så nu har jag precis sett klart desperata hemmafruar och kollar på Happy Endings som kommer efter. Kul serie. Sen har jag även hittat min nyårsklänning (hoppas jag) om den sitter bra på mig. Har även kollat olika "konstiga" hotell man kan bo på så som trädkojor för vuxna så att säga och undervattens hotell och är nu super sugen att bo på detta ställe - här. Vore super kul. Så funderar på att skriva till detta på julklappslistan till mig och Charlie!! Romantisk övernattning eller vad :D

Nä, nu ska jag se klart min serie. Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Ps: Kolla in denna artikel om hus på månen - här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar