söndag 27 november 2011

First day of Christmas!!

Då var första advent här och jag å Lucas har så klart haft vårt första ljus tänt. Vi har även haft julmusik igång hela dagen i bakgrunden liksom. Så för att fira att julen snart är här har vi (jag) även gjort ett liten bildspel som ni ser nedan. Glad första advent på er alla!



Idag har vi haft besök av min morbror Jerry, han hade så klart med sin underbara sambo Malin och min sötaste lila kusin Hamilton! Vi hade lite försenad födelsefika för Lucas som såklart blev fylld av massa lek å bus. Lucas lyckades till och med gå in på toaletten när Malin var där, då hon glömt låsa pga gammal vana när man är hemma hehe. Men han var snäll och stängde igen!! Sen fikade vi på lussebullar och te, till och med Hamilton var tvungen och smaka, enligt han själv!! Charlie jobbar hela dagen idag så tyvärr missa han allt mys och nu är det praktiskt taget storm ute och han har antagligen problem att komma hem. Så jag hoppas att där finns någon taxi som vill hämta honom i värsta fall så han inte behöver gå hem.



Vår dag idag har iaf varit helt underbart mysig och när Malin, Jerry och Hamilton skulle gå så tog det ca10 minuter för Lucas innan han hade somnade pladask i sängen. När Lucas sedan vakna gjorde jag pannkakor! Förstörde dock den första totalt då jag (såklart) inte fatta att jag inte skulle ha smör i pannan. Men de andra 2 ½ pannkakorna blev super bra :D Så jag kan nog också fixa några pannkakor nu framöver. Nä, nu ska jag och Lucas fira ännu mer jul genom att kolla på Grinchen. Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar