torsdag 17 november 2011

Min duktiga son!!


 Åhh, idag är jag en riktigt stolt mamma!!! Min son har nämligen bajsat på toaletten! Något många utav er kanske inte förstår, men för en förälder är detta ett stort framsteg och något man blir stolt över att ens son gör. Plus att det är super skönt att slippa byta bajs-blöja! Så därför är det extra bra att han börjat bajsa på toa. Sen är han ju bara en helt fantastisk konstnär och igår kom han hem med en jätte fin målad teckning som nu pryder vårt kylskåp. Jag bara älskar när vi får hem saker från dagis som han har gjort. När man får se saker som han kan.

Är så glad för min son, så stolt över honom och allt han kan!! 
Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    vilken liten go-plutt du har..♥..själv får jag njuta när mina barnbarn är här och hälsar på..♥..Hoppas du har det bra mitt uppe i småbarnsåldern och tar till vara det..♥.kram Marie

    SvaraRadera
  2. Oj va Lucas kan :D Så himla duktig!!! Kramar

    SvaraRadera