torsdag 3 november 2011

Ikea!

Idagså har jag bland annat varit på Ikea och inhandlat lite saker tillsammans med Charlie som vi behövde. Något av det vi handlade var nya handtag till skåpen i köken. Dock saknar vi fortfarande 8st men så kan det bli när man inte räknar innan :D Vi hade egentligen ett par silvriga innan, men dessa fanns inte längre kvar i Ikeas sortiment! Så därför köpte vi nya! Så här såg det ut innan:
Så här ser det ut nu:
Så här såg det ut:
Å så ser det ut nu:
Sen köpte vi även ett durkslag till diskhon som jag tyckte var både snyggt och smart:
Ett rivjärn där detr man river samlas upp i den lilla behållaren som finns inuti, plus att man kan riva åt båda hållen :D
En hackare (tyvärr glömde jag vrida bilden):
och även tidningskrifthållare till vår fina svarta bokhylla, bokhylla nummer två kommer förhoppningsvis till helgen och då blir det mer ordning här hemma:
Har även köpt nytt lakan, röda gardiner till sovrummet och en rullgardin som också den ska sättas upp i sovrummet, så mycket nytt för att piffa upp hemmet.

I övrigt idag så har jag varit på besök hemma hos Therese och William och det var lika mysigt som alltid, sen har jag pratat länge med min mamma, städat en del här hemma, diskat och tvättat. Så det har varit en produktiv dag. Men det bästa var ju så klart Ikea! Nä, ha de så bra så hörs vi. Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. såg riktigt bra ut med de vita handtagen,lite piggare eller vad man säger! :)

    SvaraRadera
  2. SV: Tack Lotta! Ja vi själva tyckte det såg lite mer modernt ut i köket med dessa! Dock inte dem vi tänkt från början men de fungerade ju bra dem med :D

    SvaraRadera