onsdag 16 november 2011

Besök och Breaking Dawn!

Började dagen med att lämna Lucas på förskolan. Han struntade i att säga hejdå till mig som vanligt och bara sprang in till sina kompisar. Men jag fick en vinkning iaf, alltid något. När jag kom hem igen blev det frukost och sen satte jag mig och försökte kontakta pedagoger angående intervjuer. Tyvärr gick det inte så bra som jag hoppats, då de flesta svarat att de är uppbokade flera veckor framöver!! Och det är ju mycket dåliga nyheter för vår del.  


För övrigt idag så har jag haft Rebecca på besök här hemma. Vi har kollat på en del av New Moon och en del av Eclipse för att vi skulle förbereda oss inför att se Breaking dawn kl 15. Så att vi var uppdaterade. Sen när kl var 15 satt vi på plats i bio salongen och filmen var helt underbart bra. Spännande, äcklig, romantisk! Allt det där man förvänta sig. Fast bättre, dock en vis scen i filmen som jag INTE skulle vilja se igen. 
Så jäkla äckligt!!


När jag kom hem igen efter jag sagt hejdå till Becca och bestämt ytterliga planer med henne (som att se del 2 tillsammans) så gick jag upp till mina pojkar, var utav en var väldigt gnällig! Nej, inte Charlie utan Lucas!! Han blev väldigt mammig och ville jag inte ha honom i knät blev han ledsen med mera med mera.... Det resulterade iaf i att jag (efter kvällsmaten, som bestod av kyckling, kroketter och bea) fick gå och lägga honom då han var så hysteriskt ledsen och inte visste vart han själv skulle ta vägen. Så vi borsta tänderna och sen la vi oss. Jag somna så klart också, men mannen min väckte mig lagom till Grey's och jag kom upp till ett super bra avsnitt. Längtar redan till nästa onsdag. Nu sitter vi mest och slappar och jag ska ta tag i att gå och lägga mig då jag har en del att fixa imorgon angående skolan. Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Ps: Bjuder på lite bilder på Lucas från igår:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar