tisdag 22 november 2011

Lucas 2 år, vi 3år!!


Idag så har vi verkligen firat! För idag var det äntligen dags!! Lucas fyllde idag hela 2år och jag å Charlie firade 3år tillsammans!! Är det inte helt fantastiskt? Vad tiden kan gå fort. Så idag har vi i alla fall haft Charlies sida av släkten på besök vilket innebar: Lucas farmor och farfar, gamma och gabbe, Farmor Else och Uncle Ted. Ett helt gäng av underbara människor. 

Vi åt gott, sjöng för Lucas, lekte med hans födelsedags presenter och sen när stunden var inne för dem att gå, ja då skulle ju inte Lucas annat än att följa med farmor och farfar hem så klart, och idag på hans födelsedag - så fick han det!! Detta innebar i sin tur att jag och Charlie var ensamma hemma! Vilket resulterade i restaurang besök på Phuun thai och biobesök, där vi såg Tintin!! Så vår lite oplanerade myskväll, blev en planerad underbar årsfirande som bara slutade bra!




Filmen var jätte bra och maten jätte god. Sällskapet var så klart det bästa <3 och dagen i övrigt var bra, var i skolan och pratade om vår c-uppsats bland annat. Så denna dagen blev verkligen riktigt bra och absolut över mina förväntningar. Nu väntar dock sängen på mig och det ska bli riktigt skönt då jag är så trött. Charlie har redan lagt sig så lika bra att vara lika duktig! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella Ps. har även satt upp mina advents julstakar i fönsterna idag - julmys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar