fredag 4 november 2011

Renoverings objekt!

Som ni vet så håller jag ju på att ommöblera och inreda här hemma och nu ska jag även fixa en del möbler. Jag ska nämligen ge mig på att slipa och måla om några av våra möbler. Men vilka det är och hur det blir får ni se längre fram. Först ska här inhandlas färg och sandpapper :D Ska bli superskoj.

För övrigt idag så har jag tagit det lugnt, Charlie stack iväg till Ängelholm innan idag så jag fick ensam tid här hemma och kollade på serien "Estwick" som jag tycker är super bra. Många av er har nog sett filmen "The witches of Eastwick" och serien bygger på filmen, filmen i sig tycker jag är super bra så gillar ni den eller helt enkelt gillar häxkonster och magi så kommer ni gilla den. Sen tog jag en skön dusch och efter det har jag kollat en del på före och efter bilder på inspiration på hur man lätt kan ändra sina rum till det bättre. Här bjuder jag på några som jag hittat via google:






Källa: Google

Visst är det helt fantastiskt vad lite ny färg gör till ett rum. Är du trött på något rum kanske du helt enkelt borde ändra färg i rummet. Så enkelt kan det vara!! Nä, nu ska jag ta en kopp te och snart lägga mig. Så ha de bra så hörs vi. Ciao Bella


1 kommentar:

  1. Åhh blev nu också sugen på att göra om i vår lägenhet!! Ska bli spännande att se vad du kommer göra om...kramar

    SvaraRadera