måndag 2 april 2012

Babyshower!!!

I lördags var jag på babyshower för en av mina bästa vänner! Becca :) hon väntar barn i juni och jag verkligen längtar efter att få träffa bebben! I lördags så samlades vi, ett gäng nära vänner och familj till henne för att fira hennes kommande barn. Två av Beccas vänner höll i det och vi andra hjälpte till runt om med att tända ljus, hjälpa till att filma, några grillade, andra flytta runt dekorationen, dukade osv. Det var underbart fint och mysigt.

När vi alla var samlade hemma hos Becca var vi några som vaktade fönstret för att ha utkik efter Becca och Lisa (Rebeccas mamma) som skulle köra Becca hem och när någon påpeka om vi hade koll så sa vi jaa och 3 sekunder efter fick jag ropa DEM KOMMER!! Var på resten trodde jag skojade först för att sedan i en hast fatta att jag menade allvar och då sprang in å gömde sig! När Becca sedan öppna dörren blev hon SÅ skrämd och lurad. Hon hade inte haft en aning och det var super kul.

I kort så var det en underbart mysig kväll, hon öppna paket och fick magen gipsad (som vi senare skrev meddelande på), fick äta söta små tårtbitar med babyskor i socker på och även tävla i lekar mot sin mamma!! Kvällen var toppen och avslutades med gott snacks och frågesport till gästerna angående hur väl vi kände henne :s

Men det gick nog ganska bra! Nä, kul som tusan och nu ska bara knodden komma ut också :) Sådär en månad innan vi ska gifta oss :p Så vi kommer ha en liten hedersgäst!! Nä, nu ska jag sova men jag bjuder på en bild utav en body Becca fick av mig bla. Ha de bra, Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar