söndag 29 april 2012

Lekplats mys och shopping!

Idag så har jag och L varit ute i över en timme. Det var jätte mysigt och vi gick från den ena lekplatsen till den andra. Efter detta springandet så åkte jag och L tillsammans med min mamma till väla då vi skulle kolla in bolagret som har gått i konkurs och säljer ut allt för att märka att de hade stängt!!! Såklart! Så vi kolla in på chilli istället där det blev handlat en helt underbart mysig filt/pläd i turkost och vitt och två sittdynor med engelska flaggan på till stolarna på balkongen. Efter en runda på Väla gav L upp och vi körde bort till ikea för att jag skulle springa in lite snabbt och kolla en sak till balkongen. När jag sedan kom till bilen sov L djupt och vi körde hem.

Resten av kvällen var mysig. Jag lagade jordgubbs paj, fixade på balkongen och mös med L. Charlie hann jag också mysa lite med innan han stack till jobb. Nu den senaste timmen har ja snackat med vänner och letat efter en förvaringspall till vår hall. Dock utan vidare tur men det kommer. Har en hel del planer ang lägenheten som man får ta i etapper nu. Men nu blir det sängen och imorgon är hela familjen ledig så då blir det extra mys. Ha de bra så hörs vi. Ciao bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar