lördag 28 april 2012

Morgon bus med fix.

Då är morgonen igång och den började redan lite i sju idag. Jag som hoppades på iaf en timme till utav min sovmorgon fick snällt gå upp så att L inte skulle väcka C som sovit sen ca 5:30 bara. Så lika bra att gå upp. Väl uppe blev det den vanliga morgon rutinen av välling till L och toabesök för mig. Sedan drog vi igång genom att klä oss och börja pilla på balkongen. Det blev slängning av sopor denna morgon! Allt skit jag inte längre vill ha på balkongen åker ut och nytt fint ska in :) Men vi börjar med att rensa och städa innan förvandlingen börjar!! Lucas å jag har också hunnit med bus redan, där vi bla har kastat boll i taket (en mjuk boll som Inte stör grannen). Sen blev denna boll ett sko offer och Lucas kasta å lekte med den och sin sko. När vi slängde sopor gunga vi också nere på gården och jag har nyss avklarat min sena frukost. Gott!! Nåja, åter till arbete. Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar