onsdag 25 april 2012

Besök med tavel fix

Ikväll har mina underbara föräldrar varit på besök. Bara pappa skulle komma först men mamma hängde med idag då det inte blev någon yoga som hon annars gör varje onsdag. Så dem hade med sig grekisk mat som var super god och vi snacka massa. Efter det så hjälpte pappa mig att borra hål i väggen för mina fina tavlor. Dock med ca 2-3mm fel så lyckades bilderna hänga lite snett :( Men det blev bra ändå och jag är glad över att ha något på väggen över våra datorer iaf. Nåja, när vi var klara där så blev det fika, te och ballerina cookies! Kvällen var lyckad och jätte mysig. Mamma lyckades "sno" med sig en tavel bild på mig och de låna även några filmer. Själv fick ja lite påsk pynt och en film så det var super mysigt. Nu är jag döds trött och ligger i sängen för att sova. Ha de bra så hörs vi. Natti natt Ciao bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar