fredag 27 april 2012

Eftermiddags mys

Jag och Lucas har haft en super mysig eftermiddag! Han har busat och jg har börjat röja på vår fina stora balkong för att göra om lite och få sommar fint där ute!! Blommor till tusen ska det bli! Jag har även planterat sallad och tomater idag i mitt fina lilla växthus så nu ska jag med spänning vänta ca två veckor på att det ska börja synas något! Skoj!! I övrigt har jag kollat tv och mina serier som går på fredagar. Har även hunnit med att fika och kramas med L. Så början på min lång helg har varit toppen men nu ska jag faktiskt sova. Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Var har du köpt ditt växthus och vad kostade det? Vi är också sugna på ett sånt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Växthuset är köpt på åhlens såklart ;) och kosta 199kr :) Dem tycker dock även att man kan använda det till ljus i affären men det tycker inte jag :) Kram

      Radera