lördag 7 april 2012

Påskmiddag hos svärföräldrarna.

Morgondagen idag var väldigt slö. Lucas ville så klart väcka mig tidigt och jag ville bara sova. 

Väl uppe gjorde jag välling till liten och soffan blev vårt nästa läge. Vid 11 tiden blev vi dock hämtade utav Charlies pappa för att åka till Ängelholm och äta påskmiddag. Det sköna är att man kan åka dit även om man inte mår så bra då alla förstår och tar hänsyn till sånt där. Så jag hängde med då sällskapet är så trevligt och maten så underbart god. 


 Jag var dessutom inte den enda som inte mådde så bra då både Ted, Charlie och Johanna varit ute under natten och festat och firat allt med vad Rögle heter. Dock var Ted den som var mest drabbad men ändå fick vi höra många historier från nattens bravader och även ett och annat leende. Efter någon timme där så åkte vi hem. När vi kom hem la vi oss alla tre och skulle vila. 

 Dock vaknande jag först igen halv nio och undrade varför det redan hunnit bli så mörkt ute, men förstod ju sedan när jag kolla klockan. När jag gick upp stod Charlie och skala potatis och förberedde för mat. Så det var inte helt fel att komma upp för att få något i magen. Nu har vi hunnit äta iaf, Lucas han sover än och jag ska snart joina honom igen. Nä, en ytterst bra dag även om jag varit hängig och inte mått så bra. De där extra timmarna sömn behövde man verkligen.

Nä, ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar