fredag 6 april 2012

Påsk och sjukling!

Jaha, då hardet blivit dags att fira påsk och jag har så klart gått och blivit sjuk. Inte ärdet så att jag bara blivit lite förkyld! Nä, ja har även fått hosta och feber. Kul!? Så idag har jag varit hyfsat utslagen hela dan men ändå lyckats göra lite för att försöka hålla mig igång.

Tog Lucas en runda på lekplatsen och har även plockat undan en del här hemma och med Lucas hjälp satt igång en maskin tvätt! Alltid något. Men mot kvällen var jag totalt "död" och orka knappt resa på mig. När allt kom på en gång: rinnande näsa, huvudvärk, feber och hosta, inte kul alls och något som verkligen tog musten ur mig. Nåja, har iaf sett minst 2 bra filmer idag och fått mysa med te som älsklingen gjorde åt mig så lite bra har ja haft det. Nä nu ska jag sova bort allt (hoppas går ju). Bjuder på några bilder från dagen. Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar