lördag 28 april 2012

Jag och L

Idag har jag och Lucas lekt massor och även gjort nyttiga saker som slängt sopor. När Charlie kom upp idag så sov L och jg hade ont i huvudet och var trött så jag gick å la mig ett tag och blev senare väckt utav C och L. När jag kom upp gjorde C pannkakor på vår begäran och jag drag iväg och handlade! Hälften av det jag handla var till L och man märker hur mycket som snabbt går åt till den lille. Men han är värd varenda krona. Till kvällen så har jag och L bara kollat tv. Diverse filmer som gått och så. Nu har vi iaf gett upp och ja har huvudvärk igen :( Måste ta tag i att köpa Ipren, tråkigt att allt är stängt imorgon bara! Ska dock ut till Väla med mamma imorgon så kan ju handla där. Nä nu hälsar vi pyjamasfolk er godnatt så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar