söndag 22 april 2012

Tjejkväll

I fredags var jag ute med både nya och gamla tjejkompisar. Vi starta hemma hos en tjejkompis med dricka och fix av hår, smink med mera. Musiken ljudde i högtalarna och vi snacka å lärde känna varandra en del. När klockan närmade sig 00 så drog vi ner till båten mot helsingör. Väl över i DK drog vi till en club som hette Retro där vi hade ett bord bokat och captain morgan väntandes. Tyvärr är inte det min favorit men jag drack sidet och skumpa istället! Vi dansade häckarna av oss och hade skit kul! Halv fyra tog jag och Matilda sedan båten hem igen och ca halv fem var jag i säng! En kort version av kvällen som var riktigt rolig! Så detta sa vi att vi snart skulle göra om. I lördags var jag iväg med familen och svärmor i Halmstad på äventyrsbad. Det var jätteroligt få Lucas tycktedet var så otroligt roligt. Han brydde inte ens sig om att han frös jätte mycket vid vissa tillfällen ! Han skulle ändå fortsätta bada hehe! Söt som han är. Idag däremot är det bara slapp som gäller och jag har tagit över soffan :) Med sovande L i fotändan. Nä, nu ska jag fortsätta mitt mys. Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar