söndag 25 mars 2012

Date och våffelfika!

Igår så kom mina föräldrar och hämtade L för att jag och Charlie skulle på date! Vi firade nämligen 2 år som förlovade ich tyckte det var på tiden att vi gjorde något för oss! Från början hade vi stora planer över vår dag men fick dra ner lite på äventyret. Men fick ändå en helt underbar kväll!

Vi började med att kolla på bio och såg filmen John Carter! Jätte bra film och jag kan rekomendera den varmt. Sen så stack vi vidare till en lite finare Italiensk restaurang som bara är så fin och helt underbart inred! Och låt mig inte börja prata om deras otroliga mat! Nä, La Trattoria Linetti är ett ställe jag rekommenderar varmt! Efter denna romantiska date gick vi hem och jag var trött som tusan men Charlie var pigg då han är nattuggla! Så han stack på fest å jag gick å la mig! Slutet må inte varit så romantiskt men det var det ändå. Så vi sa iaf godnatt och sen gick C.

Idag så har jag och C haft en lugn morgon där vi gick å handla i lugn och ro! Jätte mysigt! Sen kom mina föräldrar hem med L och vi åt våfflor med grädde och sylt tillsammans med jordgubbar, vindruvor och banan! Jätte gott och jätte mättande! När de sedan gick så busa jag med L medan C var på träning. Och nu ikväll kollar jag på 2012! Bra film det med. bä, ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Bilder från vår date:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar