torsdag 1 mars 2012

Eftermiddags mys med Lucas!

På jobb idag så fick vi äntligen flytta in i våra egna lokaler på eftermiddagen men vi har långt ifrån allt på plats! Men för att hjälpa min underbara kollega så jobba jag över lite idag och hjälpte till att flytta de grejer vi hade i nuvarande stället till nya stället så imorgon ska jag öppna där och det känns jätte konstigt! 

När jag väl hade slutat idag så stack jag hem, handlade lite och tog med mig Lucas till furutorpsparken där vi gungade, åkte rutschkana och massa annat skoj. Detta gjorde vi också då Charlie behövde sova en timme extra då han var så trött. Inte lätt att ställa om dygnet till natt tid. 





Sen fick vi även besök utav Johannes, våra grannars barn, och barnen lekte massor och vi åt så klart pannkakor bara för det är det bästa. Så det blev en annorlunda men riktigt mysig eftermiddag och kväll. 
Nu kollar jag på filmen på 6an och den är ä så länge ganska bra! 
Ha de bra ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar