tisdag 27 mars 2012

Två av mina favoriter!

Idag har jag haft en helt underbart mysig dag hemma hos Becca! En riktig slappe dag med bullar, jordgubbar och film. Sen har vi snackat massor och jag fick även äran att fråga Becca om den stora äran att vara Lucas gudmor! Vilket hon blev jätte glad över och gärna ville vara så nu väntar vi bara på papperna så att hon kan få lite bevis på att hon verkligen är gudmor :) Becca har alltid funnits här för lucas och ställt upp i alla väder, även varit här för honom bara för att hon ville träffa honom eller ge honom något hon hittat som bara han skulle ha. Så jag är mer än tacksam över att hon ville vara Lucas gudmor!! Och glad :)

När jag kom hem efter min dag hos Becca hitta jag mina finaste pojkar i soffan sovandes. Så söta och bara mina :) Charlie stack sedan på jobb och jag å L har myst med varandra resten av kvällen! Nu sover dock liten och jag kollar på desperata hemmafruar. Inte dåligt alls faktiskt. Nä, ha de bra. Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Jättemysig dag! Längtar till papperna kommer så jag kan ha beviset i handen! :) Så glad jag blev av att få den äran, det är stort för mig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul du tycker det!! Det är stort att "ge bort" också. Så jag är verkligen glad över att du var villig :D Skoj! <3

      Radera