lördag 17 mars 2012

Lördag!

Då var det helg igen och denna veckans jobb var avklarat. Idag så är det inget speciellt planerat mer än att jag ska försöka slänga massa skit och handla lite mat tror jag! Vi skulle behöva stor handla, men inte så lätt när vi inte har någon bil. Charlie jobbade inatt så han kommer inte upp förrän vid 15 tiden och sen ska han iväg igen vid halv sex så det är tyvärr inte så länge man träffar honom idag eller som han kan hjälpa till med något här hemma :/ Men jag hoppas kunna sno hans hjälp lite iaf! Jag ska bland annat göra sånt tråkigt som att tvätta alla lakan och så men också dammsuga och annat nyttigt. 

Igår försökte jag plocka undan lite utav Lucas leksaker då han har mycket som han bara drar fram och knappt leker med. Så för att få lite ordning på allt och inte alltid behöva ha stökigt här hemma så plockar jag undan lite som jag anser är bättre leksaker för när han är 3 år gammal. 

Nä, nu ska jag ta och äta frukost så jag kan sätta igång. 
Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar