torsdag 15 mars 2012

Då var det dags igen och det avslutar vi med Rögle match!

Jaha, då hade vi en sjukling här hemma igen. Charlie har spenderat natten till att kräkas en massa och i samma tur väckt både mig och Lucas, som senare ville upp till pappa såklart. Så mellan ca 2-4 inatt var jag vaken och uppe en runda för att hämta Lucas som satt vid Charlies sida när jag kom upp. Så på morgonen när jag skulle dra till jobb, så fråga jag Charlie om han orkade lämna Lucas sen, för annars fick jag ta med honom till jobb eftersom jag inte hinner lämna honom när jag öppnar. Men han tyckte att han nog skulle orka. Så jag begav mig iväg. Senare på dagen så fick ja veta att han inte orkade och hade kräkts igen! Inte alls kul för varken honom eller L. Så efter möte med chefen och lugnande av barnen, samt mat så stack jag snabbt hem och hämtade Lucas som tydligen både var jobbig och elak mot Charlie.

Väl tillbaka på jobb fick Lucas massor med energi och skulle leka och busa med allt (ja, medans barnen sov - inte så bra). Men det gick bra han väckte inte direkt någon och var ändå väldigt nöjd med läget. När jag sedan slutade så gick vi och gungade en stund både på vår lekplats precis utanför förskolan och nere på viskängen så det var riktigt trevligt. När vi kom hem tog det ca 5 minuter innan Lucas somnat, så jag bar inom i hans säng och gav honom välling sen sov han i några timmar. När han vakna ropa han på mig och vi sov ytterligare en timme. Nu är det pannkakor nylagade och vi kollar på matchen mellan rögle och djurgården som går på tv. Så ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar