söndag 4 mars 2012

Shopping, besök och loppis!

Igår så tog jag med mig L på en runda nere i kvartert för att hitta på något! Vi körde de elektriska bilarna och möte varandra i spel! Jätte skoj! Det blev även inhandlat en ny servett hållare som syns på bild nedan:


Visst är den söt?! I vilket fall så blev det den och L fick en ny badrock med Bamse på såklart! Efter vårt besök på södercity så gick vi hem igen, där blevdet mys och sovstund för L. När han sedan vakna ringde ja mamma å pappa för att kolla om vi kunde komma ner på en spontan sleepover, vilket dem tyckte lät jätte mysigt! Så paka allt vi behövde å sen ner till tåget. Tåget bestämde sig på vägen att få problem å stanna i billeberga så mamma kom å hämta oss där! Tillbaka till teckomatorp för att handla lite välling och sedan hem till m å p!



Här hemma blev det mys med både tv, god mat å sällskap. Även efterätt blev det med kaka och te. Dock var jag jätte trött och somna i soffan! Så någon vidare social gäst blev ja inte. L somnade kort därefter och jag blev väckt av mamma som tyckte jag skulle lägga mig. Så det gjorde jag!


Idag så har vi varit uppe sen halv sju och frukosten blev äten redan runt halv åtta. Där efter blev det filmen horrible bosses (där de verkligen fått rätt namn på filmen) en dusch för liten med p och sedan drog vi iväg på en loppis som hette Emmaus! Hittade lite där, men det fanns inget super kul faktiskt! Dock det jag hitta är jag super nöjd med :) Fundera även på att köpa en dockvagn till L men när jag bestämt mig så hade en annan kvinna tagit den såklart!

Loppis fynd:


Nu är vi dock hemma igen! L sover och vi ska äta mat! Så ha de bra så hörs vi. Ciao Bella



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar