tisdag 13 mars 2012

Så spännande!

Först vill jag påminna er att gärna kolla in på min kreativitets blogg och kolla in vad jag hittar på när jag inte sitter här. Sen så måste jag bara säga AHHHH :D Det var ett lycko flip om ni undra. På måndag ska jag göra en grej som jag väntat på att få göra i flera år och därför är jag så där galet nervös och lycklig på samma gång. Jag vill tyvärr inte berätta vad det är jag ska göra. Iaf inte än. Men det har ingenting med graviditet att göra för er som misstänkt det. För det har jag gjort en gång redan ;) 

Men huvudsaken är att det känns så rätt och jag längtar!
Det känns som att jag äntligen ska bli jag.

Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Åhhh va nyfiken jag blir nu hehe ;) Min första tanke var att du kanske ska göra en tatuering...men önskar dig ett stort lycka till med vad du än ska göra!! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Berättar gärna, men du är ju aldrig online så vi kan skriva till varandra ;) Men tack så mycket gumman! Kramar

      Radera