fredag 9 mars 2012

Tankar!

Vill göra något mer med mitt liv än vad jag gör nu. Jag jobbar ju som förskollärare och har länge varit inne på denna banan. Men det är inte vad jag egentligen vill göra!! Jag vill jobba med inredning och design! Det är min passion och något jag brinner för. Inte så jag följer alla trender men jag kan ju välja att jobba på ett speciellt sätt.

Jag har länge nu velat gå en kurs i inredning, men det är svårt att hitta en som faktiskt är värt att gå. Man ska ju helst försöka gå en kurs via en skola för att det ska vara till användning sen. Så hoppas på att hitta en snart för det ska verkligen bli skit kul! Vill gärna ha med mig någon vän också men får se om någon är intresserad.
Nä, snart sova för min mage är inte alls rolig idag å jag vill bara sova så jag inte känner av den! Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar