fredag 23 mars 2012

Nya kläder & tröttis!

Då jag haft lite förändring i mitt liv så har jag även beställt lite nya kläder och ett par snygga skor! Så jag köpte iaf en svart kort jumpsuit, en svart/grå klänning med blixtlås framtill och ett par svarta skor! Riktigt nice och jag ser fram emot att använda det :)

Idag har jag i stort sätt spenderat dagen till att sova! Har varit helt slut och knappt orkar något :/ Det lustiga är att jag ändå sover igenom natten utan problem även om ja sovit nästan hela dagen! Men kroppen måste ju behöva det isf. Annars hade jag väl vaknat! Men jag har iaf lekt lite med Lucas idag och byggt tåg och även fått äta Challes goda pannkakor!! Nu kollar jag lite på tv innan det är dags att sova. Imorgon ska jag å Charlie på date. Vi hade stora planer men kan tyvärr inte göra dem längre. Dock ska vi på italiensk reasturang och ev bio så tror det blir super mysigt ändå :) Nä, nu ska jag kolla vidare på min film. Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar: