fredag 30 mars 2012

Sjukling och besök!

Igår så fick Lucas vara hemma för vad som eventuellt var ögoninflammation. Han vaknade med gega i ögonen men efter det tagits bort så fick han inte något mer så vet inte riktigt om det var det eller inte. Nåja, han stanna hemma med mig och vi mös hela förmiddagen med tv mys och välling med mera. På eftermiddagen när Charlie vaknat till liv så följde Charlie och Lucas mig ner till stationen för jag skulle åka och besöka Magda och Tino. Väl där så mös vi på choklad och snacka massa skit. Tino lekte massa på golvet och somnade senare i Magdas famn. Så söt han är och så stor redan. Jätte trevligt var det med ett liten besök och när klocka närmade sig åtta var jag tvungen att gå. Väl hemma möttes jag av mina pojkar och det blev mat, lax med citronsås och potatis. MUMS, vi testade abbas citronsås den där färdiga som de gör reklam för på tv och det blev super gott så det kan jag rekommendera. Till maten kolla jag på revenge som bara är så spännande, sen fixa jag med en present åt en kompis. Efter det var klockan nästan tolv och jag sprang in och la mig för jag var så trött. Idag så är Lucas tillbaka på dagis och det är skönt för honom. Han kan bli så rastlös om han inte får leka av sig där. Nåja, ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Det heter förskola! Dagis finns inte längre :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skiter i det Maggan! Jag säger dagis för det är lätt för Lucas att förstå! Jag blir bara irriterad på personer som alltid ska rätta och ha sig!Strunt samma känner jag!

      Radera