tisdag 27 september 2011

Praktik och födelsedag!

Dagen började med att Charlie dukade fram frukost till mig i köket och tände alla ljus. Det såg super mysigt ut när jag kom in i köket. På vägen dit sjöng han även "Vi gratulerar"! Är han inte bara bäst. Sen stack han till skolan och jag åt upp min frukost och lämnade Lucas på dagis innan jag cykla upp till min praktik. Där hade vi diverse aktiviteter hela dagen, god lunch och några timmar efter det var det dags för mig att sluta. Jag hade skrivit upp att jag skulle hämta Lucas lite senare idag för att jag skulle hinna köpa en tröja på HM i annan färg än vad jag redan har!! Så det blev en ljusare tröja idag, den jag redan har är mörkare.

När jag och Lucas kommit hem så städa jag undan lite och fixade fika då Barbro (Charlies mamma) skulle komma på besök. När hon kom fick jag paket :D En jätte fin tunn stickad tröja. Den passade perfekt och är en bra tröja att ha på jobb. Så tack igen Barbro!! Vi åt frukt cocktail och drack te/kaffe. Super gott och mysigt. Efter 2 timmars besök var Barbro tvungen att gå och ja å Lucas mös en massa.

När Charlie kom hem låg jag och Lucas i sängen och spelade spel (eller ja, jag spelade). Charlie beställde mat på Phuun Thai precis innan han kom hem så när han kom innanför dörren gjorde han välling till Lucas och sen stack han och hämtade vår mat!!! Super gott var det och vi passa även på att se Ringer samtidigt. Nu ligger mina pojkar i soffan och jag ska gå och göra mig i ordning för sängen då jag börjar jobba kl 7 imorgon!! Nä ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Sv: Jag köpte cykeln på varuförmedlingen som ligger vid friskis&svettis här i Ängelholm. De är en secondhand affär som säljer massa olika saker. Fanns några cyklar till, men de var inte damcyklar. Kram

    SvaraRadera