söndag 11 september 2011

Bröllop följt av söndags mys!

Igår så var vi på min storasysters bröllop. Ja, kan ni tänka er! Hon har gift sig! Helt fantastiskt kul och jag är så glad för hennes skull att hon känner att hon hittat den man som sak finnas för henne i resten av sitt liv. Som gör henne glad och en man som hon väljer varje dag! Det är verkligen något hon förtjänar. Och Andreas, hennes man, är bara en toppen kille och jag är glad att det var han som fick behålla Anna för all framtid. Kan inte tänka mig en bättre svåger eller svärbror som jag kallar det haha! Och vem är då denna toppen kille? Jo, mannen nedan:

Andreas, uppklädd och stilig, väntandes på sin brud:
Min underbart fina syster :
(halvsyster för er som undrar, vi är båda lika våra pappor,
men hon är som en helsyster för mig)
I do - kyssen:
En del av vår familj:
Jag och Charlie på festen:

Det var jätte kul att få vara med och uppleva Annas dag. Kändes lite synd dock att jag inte var mer involverad. Men jag är glad över att Anna (och Andy) fick det bröllop hon ville ha. När jag pratade med henne på bröllopet lät hon mer än nöjd över sin dag och det är precis så man ska känna tycker jag. Nu längtar jag en hel del efter vårt bröllop, men det är ännu ca 10 månader kvar tills dess!

Idag så har vi iaf haft en mysig frukost med mina föräldrar och sen var vi i Ängelholm och hämtade hem Lucas från farmor och tog en fika där innan vi skulle åka hem. Här hemma var vi så pass lata att vi köpte pizza och godis och hade en riktigt slapp söndag och njöt framför tv:n till true talent. Sen nu har en film med Leonardo DiCaprio gått på tv, men helt vad den handlar om kan jag inte säga haha. Lucas sover iaf sen någon timme och jag ska faktiskt ta och joina honom då jag ska upp och lämna honom på dagis imorgon!! Nåja, hoppas ni också haft en bra helg. Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Så fina bilder du har tagit och din systers brudklänning var ju bara så otroligt vacker! Ser också ut som det var ett underbart bröllop när man ser alla foton :) kramar

    SvaraRadera