fredag 23 september 2011

Ledig!

Idag haf jag varit ledig. Känns som att jag hubbit göra en hel del :D först har jag lämnat Lucas på dagis, handlat lite mat och frukost bullar. Måste visa vilken fin film de gör reklam för på OJ:


Jag har ätit frukost med Charlie och kollat på film - Peter Pan, den senaste versionen! Sen har jag tagit ett bad och sen hämtat Lucas igen! Innan vi gick upp så passa Lucas på att gunga! Jag agera puttare! Sen kom Marcus förbi och hämta Charlie och de var också med en stund och Charlie putta också!

Jag innan jag skulle hämta Lucas:


Efter det gunga vi en stund till innan Lucas tyckte det var okej att gå upp! Väl här uppe käka jag lunch och Lucas fick mackor. Killarna kom också hem då, de hade köpt kaffe för att slippa abstinens haha! Resten av förmiddagen innehöll ännu en film - 2012, bus med Lucas - det lilla jag orka då jag fortfarande är lite förkyld och seg i huvudet! Sen nu ikväll blev det mat från Phuun Thai, tv med mad love och shit my dad says! Så jäkla bra! Har dock hunnit vara lite nyttig också genom at kolla på mina vfu mål. Börjar ju på måndag så dags att bestämma sig nu!! Nä nu ska jag somna här bredvid min lilleman! Så ha de bra så hörs vi!!

Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar