onsdag 7 september 2011

Min sjukling







Min lilla buse har nu haft feber i snart 4 dagar. Den är envis och håller i sig, också försvinner den emellan åt! Dumt i vilket fall som! Deg har legat runt 39 grader för det mesta och lillen blir rastlös nu när han inte fått vara på dagis på länge! Önska han fick komma tillbaka för hans skull, men är rädd att han får vara hemma hela veckan! Förrutom i helgen då han ska passas av farmor och farfar eftersom vi på lördag ska till min systers bröllop!

Jag hoppas verkligen vädret blir fint annars lär jag frysa ihjäl! Var 16 grader innan idag och det kändes svinkallt. Ska man då vara på en strand i österlen så hoppas jag att solen skiner och att vinden står stila! :)

Idag för övrigt så har vi fått nymålad balkong och även ny balkong dörr. Så nu slipper vi en gnarrig dörr! Charlie har även gjort sin chili idag och det var super gott!! Nä, nu får jag återgå till lillen då charlie är på annat håll! Ha de bra ciao Bella

1 kommentar:

  1. Krya på dig Lucas, hoppas du snart blir bättre! Håller tummarna för att det ska bli fint väder för er och din syster på lördag :) puss & kram

    SvaraRadera