lördag 3 september 2011

Frukost mys och mammaträff!

Igår så gick jag upp med Lucas på morgonen, gjorde mat till honom och gjorde frukost på sängen till Charlie! Både jag och Charlie var lediga på morgonen så vi gick tillsammans ner till dagis och lämnade Lucas. Den enda reaktionen vi fick från Lucas när vi lämna honom var en jätte ledsen mun. riktigt så här :( men det gick snart över och han vinka till och med till oss en gång.

Sen gick jag och Charlie till café bagels och tog en frukost där!! Det var jätte mysigt och vi satt utomhus och solen sken så det var jätte varmt. Kunde sitta i bara linne så det var helt underbart. Efter det gick vi hem och jag passa på att vila en stund innan det var dags för mig att hämta Lucas igen. På vägen dit mötte jag upp Magda och Tino och vi gick gemensamt ner till Lucas dagis. Där möttes jag av en jätte glad kille! Plocka ihop hans saker och efter det begav vi oss vidare hem till Therese för att ha en mini mammaträff. Det blev vi, Therese och Lotta också våra barn så klart :D

Lucas äter glass, gott:
Lucas busar vid tv:n:
Magda och Tino:
Lucas och William:
William och Lucas:
Lucas, Therese och William:

Massa bus och lek blev det och barn snack som vanligt. Men vi hann även med lite annat i våra diskussioner. Efter någon timme där märkte man att alla barnen började bli trötta så vi gick hem allihopa på samma gång hehe. När jag och Lucas kom hem blev det mys tills halv åtta, då somnade Lucas och jag tänkte wow egen tid redan! Men halv nio vaknade han igen och var jätte ledsen. Då kolla jag hans temp och visst hade han feber. Efter lite alvedon blev han tuff och pigg igen och idag var febern i stort sätt borta. Just nu nannar lillen och jag har också varit där inne och vilat. Skönt.

Nä, nu ska här ätas! Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar