torsdag 1 september 2011

Ledig från skolan!

Idag har jag varit ledig och jag har inte gjort något nyttigt ALLS! Det är kanske inte så bra. Men å andra sidan så kan jag inte köpa mina böcker förrän jag fått csn och csn kommer antagligen nästa vecka!! Så vänta vänta! Så idag har jag legat i soffan och kollat på tv och sen Water for elephants som var bra men hemsk emellan åt och ätit mackor. Sen har jag duschat och gjort lunch. Sen kom mina två favoriter hem och sen dess har det bara varit bus med Lucas och vi har även varit och handlat alla tre och hämtat paket! Så ingen händelserik dag, utan mer som en söndag mitt i veckan för mig. Men kändes som jag behövde detta. Nu ska jag äta glass och kolla lite tv innan sängen kallar! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar