söndag 18 september 2011

Oj då!

Oj, nu såg jag ju att jag inte skrivit sen i tisdags! inte bra. Det känns som att det är så mycket med skolan just nu så man inte har tid! Har inte ens tid med allt i skolan känns det som! Mycket utav tiden går dessutom åt genom att åka tåg!! minst 3 timmar per dag sitter jag ju på tåg till och från Kristianstad! Annars så har det varit en bra vecka antar jag och helgen har varit underbar. Igår var jag och Lucas nere hos Maggan och Martin som flyttat till Malmö och såg deras nya lägenhet och träffa deras två små katter!! Sen åt vi tacos tillsammans innan jag och Lucas åkte hem! Mysigt!! På kvällen hade vi lördagsmys när vi kom hem från Malmö. Charlie hade jobbat och vi kolla på film "Friends with benefits" och åt fylld baguette till mat. GOTT!!

Sen idag så har jag och Lucas myst här hemma, Charlie har jobbat igen och runt 15 tiden kom mina föräldrar hit med äppelpaj och vi fika och mös. Sen blev det som vanligt bus med Lucas och massa skit snack!! När de varit här en stund ringde Jim (Lucas farfar) och kolla om han och Ted kunde komma förbi och självklart fick dem det. Barbro kom också sen för hon skulle hämta dem. Så det blev fullt hus! Lite efter 17 så kom Charlie också hem och alla hann träffa honom också. Kort där efter åkte Brithénarna hem, efter att de fått liv i Ted som somnade på soffan. Sen en stund efter det åkte mina föräldrar också. Men inte förrän Lucas och jag fått åka med ner i hissen och åka upp igen :D Nu så ska Lucas snart joina Charlie i badet och jag ska se färdigt min film ja kolla på tidigare idag (Date Night) och äta lite gottis! Aldrig fel. Imorgon är det plugg som gäller inför examination på tisdag, så jag hoppas allt går bra och blir som jag vill :P

Hoppas ni också haft en bra helg! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar