måndag 26 september 2011

Måndag - första dagen på praktiken

Idag var det ju då första dagen på praktiken och allt har gått super bra. Har till och med haft två pojkar som sagt att de älskar mig. Den ena pojken härmade dock bara den andra (tror jag) och då sa jag till pojken att han kände ju inte mig! Men då tyckte han att imorse kände han inte mig men nu gjorde han. Så gulligt! Har aldrig varit med om det tidigare på en VFU!! Imorgon ska jag försöka ta lite mer plats tänkte jag, nu när jag hunnit lära känna barnen lite och lärt mig några namn iaf. Morgonen var dock lite jobbig, för Lucas ville inte alls gå när vi var tvungna att gå så jag blev några minuter sen, men det gjorde inget, men hatar ändå att vara försenad till saker.

För övrigt jobba jag över 40 min, men det gjorde inte mig något alls. Sen stack jag och hämtade Lucas och då hade de mellis utomhus så jag fick sätta mig ner och ha Lucas i knät (då han blev ledsen annars) och vänta tills han var klar. Sen stack vi hem och fika på glass (Lucas) och äppelpaj (jag)! Super gott, sen kom Charlie hem, flera timmar tidigare än jag trodde och då stack han och köpte skor och när han kom hem stack jag och köpte skor. Men tyvärr ingen bild än, men fixar de! Ikväll käka vi pannkakor och kolla tv och nu ska jag dricka te innan jag ska lägga mig och sova gott innan klockan ringer!! Ha de bra så hörs vi Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar