tisdag 13 september 2011

Skola och bröllopsfix

Idag har jag börjat dagen med agt vara i skolan. Där har jag gått på föreläsning, haft basgruppsmöte och examination. Allt gick bra och jag hoppas nu på positivt svar om min exa!! Vi skulle slutat fyra idag men jag gick 20 min tidigare så jag hann med tåget som gick 16:06 så jag slapp vänga kvar tills 17:06! Hade bara varit drygt om ja missat fyra tåget för då hade jag varit hemma halv sju!

När jag kom hem så stod mannen min och laga mat, det blev carbonara! Mums! Sen såg jag även att han städat (då vi numera har tisdagar som städdag!!) och min man svara ju då att han gjort det så jag slapp då jag haft en så lång dag! Han är väl bara bäst ;) Han hade även hunnit vara och handla och bland annag köpt 3 st yoggi till mig och jag bara älskar dem! Senare på kvällen gjorde jag ett prov på hur vårt bröllops program skulle se ut och det blev faktiskt ganska bra :) men lite ändri gar ska göras. Nu ikväll har ja kollat på american pie - beta house! Dem gör en hel del äkliga grejer men den är ganska rolig också! Nu ligger ja i sängen och ska sova, imorgon ska jag införskaffa mer kort så jag kan börja bli klar med inbjudningarna! Vi eller jag gör alla kort för hand, så de blir alla individuella! Inget kort är det andra likt, vilket jag tycker är roligare och Charlie håller med! Å det tycker jag är bra :)

Nä sova var det ja! Godnatt!
Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar