torsdag 3 maj 2012

L på jobb

Idag fick liten hänga med till jobb, han mådde inte så bra imorse och de skulle på utglykt med hans förskola och ha något spring lopp så ja kände att det var bättre att han var med mig, då C ändå skulle sova ju då han kom hem från jobb vid halv sju! Så jag och L var uppe redan vid 5 tiden och det märktes till kvällen att detta tagit musten ur lilleman.

Inte nog med att han var med mig där och lekte med barnen, både inne och ute i solen utan när vi kom hem så både bada han på balkongen och lekte med C innan han somnade vid 18 tiden. Så det blev en fullspäckad dag för L som somnade ca två timmar tidigare än vanligt!

Själv så var det en bra dag fylld med mys och lek. Jag fick även tid till att baka en mjuk pepparkaka som smakade allt för bra och även tid till lite sol och en skön dusch! Inte nog med det utan jag har även fått färg efter dessa tre helt underbart varma dagarna i solen :) Så solfaktor 50 och after sun har redan varit framme. Dock har jag hört fåliga nyheter om vädret tio dagar fram över så ja hoppas det bara är nonsens som inte alls stämmer. Ja vi får väl se!!

Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar