onsdag 23 maj 2012

Jobb, paj och besök!

Idag på jobb så var vi ute i det varma vädret! Det var så varmt att man nästan var tvungen att stå i skuggan. I vilket fallså hade jag inget gummiband till håret och behövde sätta upp håret! Så jag hitta en bra pinne och sim sala bim då var håret uppe! Snyggt va? Hehe . . .


Efter jobb så skynda jag hem då jag skulle göra rabarber paj! Jag hade efter en historia från C fått höra att hans kollega F var otroligt förtjust i rabarber paj då han suttit och dreglat efter C bit som han hade med för någon dag sedan. Så idag fixa jag så även F fick en bit. Så snäll är jag!! Senare på kvällen så kom mina föräldrar. De hade med sig en väldigt stor påse med rabarber så jag kan göra paj flera ggr om nu :) Vi mös och kolla film och annat skoj tills de var tvungna att gå hem. Nu ligger jag till sängs och ska sova! Dock är det VARMT överallt så det kanske inte blir så lätt! Men skönt ska de bli. Imorgon öppnar jag nämligen så Måste sova nu.


Men ha de bra, så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar