tisdag 22 maj 2012

Värmebölja

Idag har det varit otroligt varmt och emellanåt har man behövt lmma sig i skuggan med ett glas vatten! Men det är otroligt skönt samtidigt. Att kunna ha shorts eller kjol på jobb tex är helt underbart :)


Efter jobb idag stack jag äntligen och fixade mitt gym kort så jag kan träna när jag vill då jag innan hade mellan 06-16 och med mitt jobb så funka det inte alls :/ Så nu kan jag börja träna så fort jag köpt några nya gympaskor :)


Jag var även en sväng om stan och shoppa tröja och kjol-shorts så jag har lite mer kläder att ha på mig nu i sommar! Ibland känns det som at man har en massa kläder och när man väl ska klä sig så har man inget som passar längre och det är mitt dilemma nu. Så därav lite nya kläder. Bland annat denna blus:


Super fin på, så fin att jag köpte en i annan färg också :) Nä, nu måste jag sluta skriva och sova istället. Ska upp tidigt och lämna L på dagis. Så ha de bra, så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar