måndag 21 maj 2012

Solen <3

Nu har det strålande solskenet kommit tillbaka och mitt behov av sommarkläder blev idag större än innan då jag insåg att några klänningar jag har inte längre passar och att jag även behöver short få jag typ äger ett par :/ Så juni månads bellapeng får gå till lite nya snygga klänningar och typ shorts! Tror jag får kolla med en tjejkompis som är bra på kläder och jag vet nog precis vem :)


Annars så har det varit studiedag på jobb idag och det behövdes. Inte alltid man har tid med allt när man har planering. Efter jobb så stack jag och handlade och när jag kom hem ställde jag mig och gjorde rabarberpaj, mums. Sen lekte jag med L och busa som vanligt innan det var dags för honom att nanna. Så nu sitter jag och C och njuter av min paj som är lika god som alltid!!


Dock har jag insett att klockan är halv elva och att jag borde sova om jag ska orka jobba hela dagen imorgon. Men dagen och veckan ska bjuda på strålande solken och det gör mig både glad och pigg, sen ska jag få tid till att starta igång min träning denna veckan då heja mig!! Nä, ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar