söndag 13 maj 2012

Besök hos MoP och min mormor!

I fredags åkte jag och L ner till mina föräldrar för att mysa. Det var jätte trevligt och vi fick god mat och rabarberpaj! Dagen efter åkte vi hem till min mormor, Lucas Oldemor som det heter på danska. Där åt vi frukost och löste melodikrysset. När allt var upp ätet så hjälpte pappa mormor att fixa lite grejer på hennes dator. Lucas passade under tiden på att sova en stund i Oldemors säng. Såg riktigt mysigt ut. När vi var klara med allt begav vi oss och dem körde oss hem.

Väl hemma så börja jag städa, varpå Challe hängde på. Sen drog L och C till busfabriken och C fick känna på hur jobbigt det var att vara ensam förälder med liten! När dem sedan kom hem hade de handlar lite och C gjorde sig i ordning för att dra ut på fest, kom sedan hem efter 5 tiden vilket jag tyckte var lite onödigt så han snart måste gå upp för att passa L eftersom ja ska iväg och klippa mig :)

Nåja, han får skylla sig själv! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar