torsdag 31 maj 2012

Jobbigt och bra!

Igår så var det både en jobbig dag och en bra dag! Jag fick nämligen veta att en person fått cancer. Jag vill inte nämna denna person då det är många som står den nära och personen i fråga ska få berätta det för alla själv först. Men detta gjorde iaf att hela min morgon på jobb blev jätte jobbig och jag fick hålla mig från att börja gråta tills jag fick en halvtimmes rast av mina kollegor och fick en chans att känna efter lite och tänka på allt jag fått veta! Så idag känns det bättre och jag inväntar nu mer nyheter ang allt. Annars så var jag och träna igår och det var ritigt skönt! Börja med 20min roddmaskin och det är fan inte så lätt eller jätte roligt för den delen men svetten rann och det var ju meningen. Sen tog jag tre styrke maskiner varav en var 15x3 och de andra två var 15x4. Så efter passet mådde jag mycket bättre!



Till kvällen blev det dessutom mys med älsklingen då han var ledig igårkväll, så det var inte fel. Nu är det dags för en ny jobb dag och jag är snart på plats. Så ha de bra, så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar