fredag 18 maj 2012

Förändringar!

Här hemma har det skett lite förändringar! Jag kom fram till att Charlie skita ner för mkt inne på Lucas rum (eftersom det är L's rum först och främst), så nu har jag tagit Charlies gamla plats och Charlie har fått min fd walk in closet och fd syhörna/hobbyhörna! Så nu är det ännu inte bättre ordnih utan kaos i kaoset! Men jag ska slänga ut en del och fixa till lite så snart kommer det var mycket bättre! Man märker inte hur mkt skit man har förrän man börjar förändra! Mina fyra stora hyllor skulle nu gå plats på två små. Njee inte ritigt men jag är en bit på vägen!  I övrigt så jobba jag idag, var ingen jobbig dag då den både var kort och innehöll väldigt få barn (varutav ett var mitt). Efter det så stack vi och kolla på bil och på fredag nästa vecka är vi ägare av en super fin toyota :) Inte ALLS fel!! Nu har jag kollat på superman på tv och blivit riktigt trött så snart kallar sängen! Ha de bra så hörs vi. Ciao bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar