söndag 20 maj 2012

Lucas nya leksaker

Idag så är det strålande solsken och jag å L begav oss ut på loppis! Det kändes nästan som att det var för varmt även för linne vilket är otroligt skönt! Vädret ska tydligen hålla i sig i iaf en vecka nu så det ser jag fram emot! Blir alltid gladare då. På loppisen så hitta L massa kul han ville ha och jag tyckte det var okej för honom att få lite nytt kul :) allt var nämligen från fisher price så det var ju inga dåliga saker! Så nu har vi nog suttit och lekt med dem i ca en timme och han leker jätte bra utan min hjälp. Så jag känner verkligen att det var ett riktigt kap!!


Snart ska vi äts glass och jag ska antagligen ta fram poolen till L, men solen har interiktigt nått vår balkong än. Men snart är den här! Så ha de bra, så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar