lördag 19 maj 2012

Älsklingens födelsedag

Idag har vi firat Charlie som blev 24år!! Så nu i några månader kommer vi vara lika gamla innan jag blir 25. Det har varit jätte mysigt idag, vi har bowlat (jag kom tvåa och Charlie trea), Lucas fick nästan 50poäng och det var hans första gång, så det var grymt!! Han lyckades till och med spärra en gång. Sen efter det så drog vi hem och jag tillsammans med mamma å pappa fixa super god taco buffe. Sen fixa jag efterrätt som blev rabarberpaj och allt var super gott! Men det bästa av allt var at älsklingen blev nöjd! Det var inte många timmar innan han skulle jobba men jag tycke att jag gjorde det bästa med dem :) Nåja, jag är nöjd iaf! När Charlie stack till jobb sen så kolla vi film och drack te. Aldrig fel! Nu sover L och jag ska joina honom. Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. I always emailed this blog pst page too all my friends,
    for the reason that if like to read it next myy links will too.


    my site - Flats for Sale Hatherley Maidstone Raeburn Road ()

    SvaraRadera