söndag 15 juli 2012

Möhippa!

Men shit alltså! Igår så blev jag fullkomligt överraskad av mina vänner när de helt plötsligt stod utanför dörren och sa att det var dags för möhippa. De gav mig en lapp med saker jag skulle packa ner och detta hade jag 10minuter på mig att fixa. Väl klar så stack vi iväg och jag fick bindel på mig.
Nästa stop blev en fantastisk picknick i stadsparken med massa frukt och gott som skumpa.
Många olika uppgifter fick jag utföra mellan varven och kul hade vi. Tacos blev det hemma hos Emma som en överraskning. Jag trodde nämligen inte att hon skulle vara med. Så gissa om jag blev glad. 

Karaoke och drinkar blev det en efter en. Mot kvällen snygga vi till oss och vi som inte behövde gå hem stack ut på stan och dansade som aldrig förr. Riktigt roligt och när jag kom i säng var klockan halv 6 på morgonen.

En mycket kort förklaring av dagen och bilder finns, men tyvärr har inte jag dem. Dock erbjuder jag er de få mobil bilder jag faktiskt tog.
Nä, bästa dagen någonsin! Om mina vänner (och familj) är de bästa som finns.
TACK TJEJER!!

Ha de bra Ciao Bella

4 kommentarer:

  1. Låter som du hade en super bra möhippa :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Även om det bara var en väldigt kort beskrivning så JAAA!!

      Radera
    2. Jag har ju sett på fb också ;)

      Radera
    3. Ja, fast alla utmaningar och liknande syns ju inte! Alla frågor och disskusioner :) Men roligt var det :)

      Radera