lördag 7 juli 2012

Lycklig Bella!!

Inte nog att jag är lycklig för att jag har semester eller för att jag snart ska gifta mig (om 14dagar). Nä, för nu är jag lycklig då jag beställt hem lite godsaker till min kamera så den kan bli ännu bättre.
Har bland annat beställt en fjärr utlösare, motljusskydd och UV filter. 




3 av 7 grejer jag beställt och jag bara längtar tills de kommer. Antingen är de här på måndag eller på tisdag och då ska jag absolut ge mig ut och fota lite. Det är bara roligt när man kan förbättra sin fotografering och få ännu finare bilder. Det är ju det en systemkamera handlar om. Att användas med alla de fina funktioner den har och inte välja AUTO. Något jag får lära mig i min fotokurs jag går nu. Super kul.

Ja, i vilket fall så är denna Bellan lycklig.
Ha de bra Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. ja, jag inser också att jag skulle behöva en kurs i kamerahantering..gillar min systemkamera..men är inte helt säker på hur den ska användas fullt ut..Men det bästa köp jag gjort..speciellt när man bloggar och fotar mycket...kram Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men vist är det. Håller med dig Marie. Men visst får man ut mycket genom att bara äga en systemkamera och fota också. Jämfört med en digitalkamera. Men mycket roligare att känna sin kamera. Lycka till! Hälsningar Bella

      Radera